Julklappstips: Hårvård



Redken Christmas All Soft Gift Set

Ett riktigt bra schampo och balsam uppskattas alltid. All Soft från Redken passar de flesta. I detta Gift set får man även med en Velvet Gelatine-Gel.
Pris: 279.17 SEK hos feelunique (inkl. frakt)

Joico K-Pak Deep Penetrating Reconstructor Treatment
Denna hårinpackning som blivit utnämnd till världens bästa 10:e året i rad måste varenda människa bli glad av. Åtminstone skulle jag bli det!
Pris: 169.58 SEK /150ml hos feelunique (inkl. frakt)

TIGI Bed Head Superstar Hairspray
Denna hårspray ger glans och mycket volym. Har en vanlig sprayflaska vilket jag gillar.
Pris: 89.78 SEK /200ml hos feelunique (inkl. frakt)

Björn Axén Styling Powder
Enligt mig ett otroligt bra torrschampo och en volymgivande produkt. Finns att köpa på Åhléns eller kicks för att slippa fraktkostnad.
Pris: 70 SEK /80ml, 110 SEK /200ml hos kicks.se

BUDGET
Aussie Miracle Moist Shampoo & Conditioner
Innehåller natuliga oljor som ger ett vackert mjukt hår. Aussie är vad jag vet mångas favoritbudgetmärke.
Pris: 89 SEK /250ml balsam eller 300ml schampo hos kicks.se

Kommentarer
Postat av: The blog of Rebecca Svensson

Jättebra tips, tack!



Hoppas du får en trevlig kväll! :-)

2010-12-08 @ 16:50:43
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0