1Beauty3a - Julklappsönskningar

Dags för 1beauty3a! Denna gång har Lipgloss Bitch utnämnt temat till Julklappsönskningar! Jag har så många så detta blir inte svårt, dock blir det svårt vilka jag ska välja ut.. Här kommer de!
1. Joico K-Pak Deep Penetrating Reconstrucor Treatment
Inpackningen som blivit utnämnd till världens bästa 10 år i rad. Ohja tack!


2. Sigma Complete Kit without Brush Roll
12 professionella kvalitetsborstar. Har velat ha dem länge!


3. Dermanord Refining Mask
En ansiktsmask som suger upp orenheter och verkar sammandragande på porerna. Masken ska vara utmärkt på finnar. Har hört mycket gott om den här!

Kommentarer
Postat av: Carina

Behöver också en hög med sminkborstar :)



Ser att du önskar borstarna LipGloss Bitch tipsar om. Ifall du får dem, berätta gärna för mig ifall de är bra.



----



Tack!



Jag gör alla mina kollage i Photoshop. Gör även en del egna bilder i Photoshop eller i en gammal Illustrator.

2010-12-13 @ 10:29:58
URL: http://www.totalbeauty.se/
Postat av: Carina

Det finns billigare bildbehandlingsprogram och även gratisprogram. Känner dock inte till några.



Jag är så van vid att arbeta i dessa program, fick lära mig att använda dem när jag gick webbdesign- och projektledarutbildningen för många år sedan.



Tyvärr så har jag inte råd att köpa det senaste bildbehandlingsprogrammet. Det ska vara mycket bättre än det jag har idag.

2010-12-13 @ 11:12:30
URL: http://www.totalbeauty.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0