Beautiful Blogger Award

Vad otroligt glad jag blev när jag såg att jag fått en Beauty Award av StyleFile. TACK!

Med awarden följer att man ska nominera 7 andra bloggar och berätta 7 intressanta saker om sig själv.


Dessa bloggar skickar jag vidare awarden till:

Lindas sminkblogg

Purity

Total Beauty

BeautybyTanci

LipGloss Bitch

SaintBellas Beautyblogg

Killer Colours


7 intressanta (?) saker om mig:

1. Mina absoluta favorit-läppglans är Dior Addict.

2a. Jag älskar när mina skönhetsprodukter tar slut, för då tycker jag att jag har en skyldighet att gå och köpa något nytt.
2b. Jag älskar att köpa nytt, speciellt i skönhetsväg.

3. Jag är just nu helt beroende av Danska Paradise Hotel säsong 6.

4. Jag gråter väldigt lätt, speciellt till serier. Ja, även till Paradise Hotel ibland.

5. Jag har 6 piercingar.

6. Min värsta skönhetstabbe jag någonsin gjort var när jag klippte av mig håret i 6an. Det var nästan pojkkort, och med mitt tjocka hår liknade det en brullépudding som guppade runt.

7. Jag är pälsallergiker, men jag har en hund som heter Malte som min näsa oftast inte reagerar på.

Kommentarer
Postat av: Carina

Tack så mycket för Beauty Awarden, jättesnällt av dig :)



Nu blev jag nyfiken. Du har hela 6 piercingar, räknar du in hålen i örat då? De är två, eller? Har du någon i tungan också? Har alltid undrat hur det fungerar när man äter mat, ifall det fastnar rester i hålet eller inte. Knäppa frågor jag vet, du behöver absolut inte svara ;)



Min dotter tjatar om att få piercing i naveln. Vågar inte riktigt låta henne göra det för min syster gjorde det, och huden stötte bort smycket, så hon fick ett fult ärr vid naveln. När min dotter är 18-år om 2 1/2 år så kan hon ju så klart pierca naveln utan mitt godkännande.

2010-08-30 @ 04:30:20
URL: http://www.totalbeauty.se
Postat av: Carina

Menade absolut inget illa ;) angående ditt svar "Det är inte så ”illa” som det låter."



När jag tänker efter så har jag också ganska många piercingar, hela 5 stycken men alla sitter i öronen ;)



När jag hör ordet piercingar tänker jag i normala fall inte på öronen. Tänker då som ord "hål i öronen", så sa man när jag var yngre. Piercingar för mig är i ansiktet och övriga kroppen, men inte öronen egentligen... hihi där ser man vad lite åldersskillnad kan göra ;)



Använder bara 2 stycken nu för tiden, men när jag var yngre använde jag alla 5.

2010-08-30 @ 15:14:08
URL: http://www.totalbeauty.se
Postat av: Helena/LipGlossBitch

Tack! Vad gullig du är :)

2010-08-30 @ 18:24:08
URL: http://lipglossbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0