Vill ha: Shiseido Eyelash Curler

Jag har haft min ögonfransböjare i flera år och känner att det börjar bli dags att satsa på en riktigt, riktigt bra.

Har hört mycket bra om Shiseidos ögonfransböjare. Av många har den blivit omnämnd till världens bästa. Den delar väl förstaplats med Shu Uemura och Japonesque.

Är så himla sugen! Boorde väl dock inte shoppa egentligen.. Men det känns som en riktigt bra investering. Eller..?

I butik kostar den runt 250kr vilket är lite pampigt, men jag hittade den på strawberrynet för 122kr (inkl frakt)! VILLHAVILLHAVILLHA!


Vad använder du för ögonfransböjare?

Kommentarer
Postat av: Carina - TotalBeauty

Enligt min dotter så är det den bästa hon någonsin har ägt!



Jag knep av ögonfransar när jag använde en ögonfransböjare, så jag undviker dem ;)

2011-01-17 @ 12:47:25
URL: http://www.totalbeauty.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0