Lisas önskelista


Joico K-Pak Deep Penetrating Reconstrucor Treatment

Jag vet att jag nästan tjatat om den här ett tag. Men jag vill så gärna ha den! Som sagt: utnämnd till att vara världens bästa hårinpackning 10 år i rad. Vem vill inte ha den här?
Pris: 169 SEK
hos feelunique.com

Eleven Brush Set Pro Brighten Pink
Jag är just nu väldigt sugen på nya sminkborstar. Många av mina börjar kännas slitna och vill bytas ut mot något bättre.
Pris: 399 SEK
hos eleven.se

Refining Mask
En ansiktsmask som verkar renande och drar ihop porerna
Pris: 195 SEK
hos dermanord

TiKei Adore Rouge
Ett vackert kallt gammeldagsrosa rouge
Pris: 89 SEK
/3g hos tikei.se

TiKei Mineral Primer
Får mineralfoundation att sitta hela dagen lång
Pris: 79 SEK
/3g hos tikei.se

Sigma Complete Kit without Brush Roll
12 professionella sminkborstar. Dock lite dyrare än de från eleven
Pris: $79
hos sigmabeauty.com

Shiseido Ögonfransböjare
Världens bästa ögonfransböjare? Ja tack!
Pris: 235 SEK
hos eleven.se

L'Oreal Lash Renewal Serum

För att få starkare fransar. Finns att köpa på Åhléns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0