Julklappstips: Läppar


Elizabeth Arden Eight Hour Cream
En riktig klassiker. Mjukgör allt!
Pris: 149 SEK /50ml hos donnabeauty.se

MAC Lipstick
Det finns otroligt många färger att välja bland! Själv skulle jag vilja ha "Party Line", en snygg mörk bärigt röd färg. För någon som inte är så mycket för färg skulle jag rekommendera en färg som "Angel" eller "Creme Cup"
Pris: 180 SEK hos kicks.se

Smashbox O-Plump
Farmors favorit som ger läppar med plump och en naturligt rosa färg. Sa jag individuell rosa färg?
Pris: 225 SEK hos eleven.se

Lancôme Juicy Tubes Lychée
Populäraste läppglanset från Lancôme
Pris: 149 SEK hos donnabeauty.se

BUDGET:
L'Oréal Glam Shine Lipgloss
Mitt favoritbudgetläppglans. Riktigt snyggt skimmer och sitter länge!
Pris: 105 SEK hos kicks.se

Kommentarer
Postat av: Carina

Gillar också Glam Shine Lipgloss, fast det var länge sedan jag använde ett sådant kom jag precis på :)

2010-12-14 @ 11:33:31
URL: http://www.totalbeauty.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0