Augusti Favoriter

Nu har September börjat. Hjälp vad tiden går fort. Här kommer mina favoriter från Augusti!

Aussi 3 minute miracle - Reconstructor



"Help is at hand – and in a hurry! In a matter of minutes this little wonder will help reconstruct damaged hair, smoothing and soothing and leaving it manageable, shiny and as ready to
party as you are!"

Den håller allt vad den lovar. Gör håret härligt mjukt, och det känns verkligen friskare efteråt.
Pris: 125kr hos Åhléns


FACE Stockholm Lipstick - Wineberry Veil





Det här läppstiftet har jag använt mycket mycket sen jag köpte det för drygt 2 veckor sedan.
Det ger en härligt intensivt bärig färg, men ändå blir man inte bara ett par läppar som vandrar omkring.
Pris: 205kr hos FACE


Lancôme Virtuôse Mascara





En otroligt bra mascara som jag köpte för endast 129 kr på beautyplanet.se.
En av få (icke vattenfasta) mascaraor som håller mina fransar böjda efter applicering.
Pris: 129kr på beautyplanet.se

Kommentarer
Postat av: Cyt

Härligt läppstift!

2010-09-05 @ 11:38:42
URL: http://lennhammer.wordpress.com
Postat av: Emma

Vilken trevlig blogg du har, fick ett mail av dig att du gärna ville sitta sminkmodell för mig, Skoj! Hör av dig om tid som passar!

2010-09-05 @ 12:27:03
URL: http://stattin.org
Postat av: Skönhetsbloggen!

Läppstiftet passade dig! :)

2010-09-05 @ 13:23:21
URL: http://frida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0