Venomous Villains - Swatches



Woho, här kommer swatches på grejerna jag köpte i fredags.
Det har lovat swatches på det jag köpte när jag var på konsultation för ett tag en också. Det kommer!







Melon Pigment
finns i det ordinarie sortimentet också, men endast i större förpackning.




Till vänster: med fixerande spray, till höger: utan.





Violetta Lipstick





Magenta Lip Pencil
den här läppennan köpte jag till Violetta läppstiftet, finns i ordinarie sortiment!



NAIL TREND F/W '10

Jag köpte även ett nagellack från höstens nagelkollektion
jag ville egentligen ha ett från Venomous Villains kollektionen, men alla var slut :(.
Jag blev dock nöjd med mitt köp ändå!



Concubine Nail Lacquer


Swatches på läppar och naglar kommer i separata inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0