Torsdagens - Pubrunda

I Torsdags var det Pubrunda, Coctailparty och lite annat. En ordentligt ögonmake krävs då! Tyvärr hade det inte ljusnat innan jag gick hemifrån och därför hade jag inget bra ljus att ta kort i. Om ni har tips på hur jag kan förbättra mina bilder får ni gärna kommentera!
Ansikte:
- Jane Iredale Circle\Delete 1
- TiKei Concealer - Mint
- TiKei Foundation - N1
- TiKei Finishing Veil - Matte
- TiKei Rouge - Adore
- MAC MSF Natural - Medium Plus

Ögon:
- MAC Paint Pot - Groundwork
- MAC Eyeshadow - Brown Down
- MAC Eyeshadow - Embark
- MAC Eyeshadow - Satin Taupe
- MAC Eyeshadow - Shroom
- ELF Studio Cream Eyeliner - Black
- MAC Dazzlelash Mascara

Bryn:
- MAC Eyeshadow - Espresso
- H&M Eyebrow Fix

Läppar:
- Lancôme Juicy Tubes - Swing Pink (LE)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0