Paket från ELF

När det var gratis frakt förra veckan passade jag på att beställa hem lite sminkborstar. Recensioner kommer när jag hunnit prova dem ett tag.



Studio Blush Brush
Används till rouge eller puder
Otroligt mjuk!
Pris: 42.70



Studio Small Angled Brush
Snedställd smal borste som används till eyeliner eller ögonbrynen
Pris: 42.70kr




Eyeshadow Brush
Pris: 18.30kr





Blending Eye Brush
Enligt namnet kan man använda den till att skugga ut ögonskuggor,
men det känns lite liten för det.
Pris: 18.30kr




Kommentarer
Postat av: Caroline

Kul eller lustigt att du tycker blending brush känns för liten för just det ändamålet! Jag tycker nämligen den är för stor hehe

2010-10-12 @ 07:51:05
URL: http://stylefile.blogg.se/
Postat av: micaela

OM du nu inte skulle tycka om dom :) så kan ja gärna ta dom eller så tipsar du mig om billigga sånna man skuggar o sotar med ;)

2010-10-12 @ 16:02:02
Postat av: Anonym

OM du nu skulle tycka dom inte e så bra så tar jag dom gärna (A) eller så tipsar du mig var ja kan köpa billiga sånna för skuggning o sotning :D

2010-10-12 @ 16:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0