Köpt på MAC-konsultation

Här! Äntligen kommer inlägget med vad jag köpte när jag var på MAC-konsultation och swatches på dessa.
Nu är produkterna använda en del redan.
Ansikte:



Mineralize Skinfinish Natural - Medium Plus
Användes som sculpting-puder. I några nyanser ljusare fungerar den även som foundation.



Blush - Tenderling
Användes högst upp precis på kindbenen för att ge lite värme till ansiktet utan att synas speciellt mycket.



Cream Colour Base - Luna
Användes som highlighter ovanför kindbenen, på näsan och i amourbågen.


Från vänster: MSF Natural Medium Plus, Luna Cream Colour Base,
Tenderline Blush


Ögon:


Paint Pot - Groundwork
Användes som bas för ögonskuggorna





Eyeshadows: Brown Down, Embark, Satin Taupe, Espresso (brynskugga)



Technakohl Liner - Graphblack
Användes innanför nedre fransraden





Dazzlelash Mascara
Mascara för att ge volym och böjda fransar



Från vänster: Groundwork Paint Pot,
Eyeshadows: Brown Down, Embark, Satin Taupe, Espresso,
Graphblack Technakohl Liner


Läppar:






Lipstick - Viva Glam Cyndi
Varenda krona går till MACs aidsfond!




På bilden har jag ett annat läppstift på mig: Partyline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0