Min Foundationrutin


Oredigerat
Det ser ut som blogg.se har förskönat mig otroligt här.
Jag har mycket sämre hur än vad det ser ut på den här bilden!




Jag börjar med att klämma ut lite Disappear Concealer från Jane Iredale på handen.
Det här är färgen Light. Den här lilla ärtan räcker för att täcka alla mina blemmor i ansiktet.


Med Disappear Concealer



Mörka ringar täcker jag med Circle\Delete från Jane Iredale,
den har färgen 1



Under-Eye Circle\Delete 1



Sedan buffar jag in TiKeis foundation i färgen N1 i hela ansiktet.


Jag avslutar med TiKei Finishing Veil. Matte eller Glow beror på vilket humör jag är på.
För att ge lite färg till ansiktet lägger jag på rouge. Här har jag färgen Romantic, även den från TiKei


Före och efter bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0