Köpt: Disappear Concealer

Jag hade 20% rabattkupong på Åhléns så jag passade på att köpa mig en ny concealer från Jane Iredale. Circle\Delete som jag använt hela året är egentligen till för att täcka mörka ringar under ögonen, men jag har använt det till blemmor också. Det har funkat, men inte gett det resultat jag velat ha.

Disappear concealer är till för att täcka blemmor och samtidigt hjälpa till att ta bort dem. Den innehåller nämligen grönt te! Recension kommer när jag provat produkten längre, men mitt första intryck är väldigt gott! Den täcker såpas bra att den kan täcka tatueringar!

Min färg är light.


Pris: 330kr på Åhléns. Den finns även att köpa på donnabeauty.se för 255kr!

Kommentarer
Postat av: Carina

Oj, det är en rejält bra täckningsförmåga ifall den kan dölja en tatuering. :)

2010-11-02 @ 21:22:57
URL: http://www.totalbeauty.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0