Tårtavslutning

Idag var det första riktiga sommardagen på året. Har kännt mig så lycklig att jag nästan brustit ut i gråt för att det inte alltid kommer vara så här fint väder. Tog ut Malte på en promenad vid 8-tiden och då var det 18 grader! Var bara tvungen att gå barbent till skolan och det var nästan så jag kände mig instängd i mina converse.
Malin njuter av LANA i solen 
Om 13 dagar kommer grabbarna grus hem. Tre bruna och en svart vad jag hört. Gick därför och köpte en brus-spray som ska vara så himla bra. Det är något nytt med den som inte ska ge den tydliga brus-lukten och så ska den ge ett jämt resultat. Mamma fick spraya mig förut och nu 1 timme senare måste jag säga att jag hittils är riktigt nöjd. Den känns inte speciellt kladdig och jag känner ingen brus-odör. Helt underbart! Får återkomma en annan dag om resultatet.

Tårtavslutning var det. Idag fick vi TM1 träffa TM2 och äta tårta tillsammans medan vi lyssnade på ett tal om pi. Mycket goda tårtor (jag smakade på allihop såklart), tog mig även en andra omgång innan tårtorna rullades iväg mot lärarrummet.
Kul att se lite TM2or. Konstaterade att av de som var där kände jag endast igen 5 studenter, då menar jag verkligen känna igen. Sån samhörighet har vi på Teknisk Matematik, bättring ska det bli på det hoppas jag!
 
Bonne nuit. Bisous, Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0