Pureology

Pureology är en hårserie jag lärde känna ganska nyss. Deras produkter innehåller 100% vegetabiliska ämnen och är därmed otroligt skonsamt för färgat hår. Jag anser att dessa produkter verkligen håller vad dem lovar och tar väl hand om mitt färgade hår. Produkterna är extremt dryga, och med tanke på priserna är väl det för väl!
Jag kan varmt rekommendera pureology, speciellt som sagt till er med färgat hår. De har åtminstone det bästa schampot och balsamet jag provat!
Det säljs hos utvalda hårsalonger men jag brukar faktiskt beställa alla mina hårprodukter på nätet därför att det är så himla mycket billigare. Om du beställer från feelunique tar det ungefär 2-3 veckor innan dina varor är framme, och det bästa: det är gratis frakt! 
Jag använder produkter för skadat hår (gröna flaskor),
medan mamma använder för att få mer volym (rosa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0