Varning för dåligt schampo

Jag är ett fan av Redkens serie All soft. Innan jag fick reda på feelunique.com (enormt stort fan av den sidan), kände jag att det kunde vara lite mycket att köpa schampo för 250-300 kr varje gång. Så jag frågade en frisör om det fanns något billigare alternativ, och då blev jag rekommenderad Absolut Repair från L'Oreal. Det är också ett frisörschampo, men inte alls lika kostsamt som Redken.


Varning för dåligt schampo! Det löddrar knappt, så man behöver använda jättemycket för att känna sig ren. Man känner sig inte ren i håret speciellt länge, och det blir inte mjukare som det ska bli. Eftersom det inte är drygt blir det inte speciellt billigt ändå. Det går absolut inte att jämföra med Redken!
Lägg pengarna på ett riktigt bra schampo från Redken istället. Om du köper det på feelunique.com får du det till väldigt bra pris.


Tipsa gärna om produkter som du inte tycker är prisvärda!

Kommentarer
Postat av: Sabina

har inte testat just den från Loreal men älskar deras schampoo! =)

2010-06-10 @ 15:43:29
URL: http://missmalmberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0