Solskydd för färgat hår

I flera år har jag haft mörkt hår på vintern och sedan färgat det ljusare till sommaren därför att det är så tråkigt att färga mörkt och så bleks det ändå av solen. Men det sliter otroligt mycket på håret så nu har jag bestämt mig för att vara mörk ett tag. För att undvika solblekning av håret köpte jag en produkt senast jag var hos min frisör.


Redken Color Extend Sun Highlight Guard



Har använt den de senaste veckorna då det varit så fint väder och jag tycker att den har fungerat riktigt bra. Men en rättvis recension kan jag nog inte göra förrän sommaren är över och jag ser om och hur mycket mitt hår bleknat.
Den luktar åtminstone otroligt gott!
Jag köpte min för 360 kr hos frisören. Den finns att köpa hos redken försäljare. Annars kan ni köpa den till ett bättre pris på feelunique.com, men då får ni räkna med att leveranstiden är ca 2-3 veckor.


Kommentarer
Postat av: zaida

jag tycker det är fint när håret bleks i soolen ;)

2010-06-08 @ 18:12:32
URL: http://zaida.devote.se
Postat av: Lisa

Jag håller med dig. Fast det känns lite kass att betala görmkt för att gå till frisören och färga håret och sen bleks allt bort ändå.

2010-06-10 @ 00:56:31
URL: http://lisacatlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0