Maj Favoriter

Lancôme Juicy Tubes - Swing Pink

Tror jag använt det här varje dag sen jag köpte det. Man blir otroligt mjuk på läpparna och samtidigt ger det riktigt bra glans. Det är inte alla produkter som klarar detta! Stort plus för den fina förpackningen.

 

 

L'Oreal Sublime Bronze Express Pro Self-Tanning Dry-Mist
Ger fin jämn färg och luktar inte brun utan sol! Jag kan inte säga att den luktar gott, men åtminstone godare än den klassiska BUS-toften.




TIGI Bed Head Masterpiece Hairspray
Jag är kär i stora lockar just nu! Brukar fixa dem med mitt stylingjärn från ghd och locktång från Babyliss. För att få dem att stanna där jag vill ha dem krävs massa massa hårspray. Denna gillar jag därför att den ger både glans och stadga. Passa dig för att spaya för mycket av denna vid hårrötterna bara, då kan håret lätt se fett istället för fräscht och glansigt ut. LUKTAR GUDOMLIGT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0