Fimo Sticks

Så här blev Fimo Sticksen. Det hade väl blivit en aningens snyggare om jag hade välmålade naglar under, men jag tycker det blev rätt piffigt ändå!

På fingrarna har jag Vintage Mint och på tårna har jag Mulberry Wine, båda från Isadora. Jag köpte mina Fimo Sticks på Tradera, men de finns även att köpa på cloey.se (Nailart --> Fruit canes)











Tips! De kan se lite "utåtstående" ut, vilket de var när jag tog bilderna också. Sen kom jag på ett liten knep. Jag filade ner dem så långt jag kunde. Det blev mycket finare! (Kändes bekvämare också). Det är nämligen väldigt svårt att skära tunna skivor utan att halvera dem. Akta bara så du inte filar på lacket under. Måla sedan ett topplack över så blir det finfint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0