ELF Dramatic Lash Kit

Det kan vara så otroligt snyggt med lösögonfransar tycker jag. Kan man limma på dem bra kan det ge en riktig wow-effekt. Jag har använt Dramatic Lash Kit från ELF två gånger. Snacka om Dramatic! De är extremt långa vilket gör att det inte är lätt som en plätt när man ska limma på dem. (För det syns om man gjort fel, tro mig).

Kass: Limtuben var helt igentorkad, så man får helt enkelt ha ett annat ögonfranslim.

Vill man att ögonfransarna vekligen ska synas så är de här grymma. Vill man inte ha dem så långa som dem är från början är det ju bara att klippa till dem. De enda andra lösögonfransarna jag provat innan var från Ardell. De var otroligt bra! Men det låga priset 18.30 kr är verkligen ELF värda, Ardell kostar något mer.



Så här sätter du på lösögonfransar:
- Måla en svart eyeliner längs din egen övre fransrad och böj ev. dina ögonfransar..
- Klipp till fransarna ifall de är för långa för ditt öga.
- Lägg på en smal linje lim längs lösögonfransraden.
- Låt torka i 30 sek så det blir lite "klibbigare" konsistens.
- Tryck på dem så nära dina egna fransar som möjligt.
- Måla på ett lager svart mascara när de torkat.





ELF Dramatic Lash Kit kostar 18.30 kr och finns att köpa här! Just nu är det gratis frakt på ELF fram till imorgon. Koden hittar ni i mitt tidigare inlägg om Gratis frakt hos ELF.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0