Dagens

Jag ber så mycket om ursäkt för att inläggen kommer så sent på dagen, men jag hinner helt enkelt inte innan jag åker till jobbet. Fotona däremot är tagna på morgonen! Dessutom kan vi inte gå in på blogg.se på jobbet för alla sånna sidor är spärrade. Så det får helt enkelt bli så här på vardagar så länge jag börjar tidigt.
Ansikte:
- TiKEi Concealer - Mint
- Jane Iredale Circle\Delete 1
- Jane Iredale Amazing Base - Amber
- ELF Studio Warm Bronzer
- MAC Blush Ombre - Ripe Peach (LE)

Ögon:
- Jane Iredale Eye Highlighter - Highlighter
- ELF Studio Cream Eyeliner - Coffee
- Boots No7 Extreme Length Waterproof Mascara

Läppar:
- Estée Lauder Crystal Lipstick - Crystal Baby


Kommentarer
Postat av: Williamalba

I am very excited to see this site. Universal design and accessibility. Congratulations!

2011-03-22 @ 12:47:23
URL: http://williamalba.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0