Dagens

Jag har varit alldeles för dålig på att uppdatera bloggen de senaste dagarna. Ursäktar mig för det!
Jag och Mikael skulle iväg och äta Amerikansk Brunch idag men så såg vi att den på Heden hade stängt, och när vi gick till Joe Farellis sa dem att ingen serverar brunch på sommaren. SAY WHAT? Kass, så vi hamnade på Burger King istället. Det var också lite kass. Åt nya burgaren Angry Whopper. Reklamen säger att den är så stark att man behöver lägga sig under ismaskinen. Det var inte sant, men den var god!


Dagens sminkning blev väldigt enkel. Jag hade tänkt lägga mig och sola efter vi ätit, men det blåser görmycket idag så jag skippar nog det. Det blir tennisfinalen i Franska Öppna istället, Heja Söderling!


Ansikte:

- Jane Iredale Circle\Delete 1
- Jane Iredale Amazing Base - Amber
- ELF Studio Warm Bronzer
- Nars Blush - Orgasm
- TiKEi Finishing Veil - Glow

Ögon:
- Jane Iredale Eye Highlighter - Hightlighter
- MUS Eyepencil - Vanilla
- Boots no7 Extreme Length Waterproof Mascara
- ELF Studio Eyebrow Treat & Tame - Dark



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0