Biosilk

De här silkesdropparna är ett mirakel. De ska gör håret mjukt och lätthanterligt, reparerar skadat hår. De ska också skydda mot värme, kyla, UV och föroreningar. De håller allt vad de lovar!

Jag märkte verkligen skillnad när jag började använda biosilk. Jag tar i 5-10 droppar efter jag handdukstorkat mitt hår. Men det finns flera olika sätt man kan använda dessa på:

- På torrt hår - För glans och lyster, (5-10 droppar).
- På fuktigt hår - För att bibehålla fukten - gärna ihop med mousse eller gelé, (5-10 droppar).
- Som inpackning - Schamponera och handdukstorka håret. Applicera så mycket silkesdroppar att håret känns lite kladdigt. Låt håret torka. Skölj ej ur. Fukta håret och styla därefter som vanligt.


En flaska kommer för mig räcka i nästan 1 år. Du kan köpa biosilk på nelly.com, den kostar där 165 kr/50 ml.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0