Paket från TiKei

Igår kom alltså mitt paket från TiKei. Jag blev så himla glad! Det är fantastiskt vad fort leveransen går därifrån. Jag beställde mina grejer på tisdag kväll. Det tog alltså en dag egentligen för paketet att komma fram.

Det här var vad jag beställde:




Litet Foundation Kit
"Två valfria små burkar (3 gram) Foundation/Veil/Primer och en Ultimate Kabuki eller Ultimate Powder till rabatterat pris."
Jag valde Finishing Veil Matte, Finishing Veil Glow och Ultimate Kabuki (275 kr)


Jag har aldrig kännt på en mjukare borste,
den är helt underbar! Den kommer få en egen
recension när jag hunnit prova den ett tag.

Mineral Foundation
Prover i färgerna N2 och N3. (10 kr styck)


Rouge Youth
"Ett neutralt, ljust rouge som passar de flesta hudtoner"
Jag köpte ett prov av denna också. Ser väldigt fin ut!


Stämmer inte alls överrens med den riktiga färgen,
i verkligheten är den ljust naturligt rosa
(vilket jag gillar bättre)

Bronzer
"En bronzer som ger ditt ansikte en solbränd och fräsch look"
Den här påminner om ID warmth som ger en väldigt snygg "solbränna". Denna var jag mest glad över i hela paketet. Beställde ett prov av denna också dock, för man vet ju aldrig innan..


Ögonskugga
I färgerna Herbal(Mossgrön/gulgrön) och Whisper(Babyblå)
De här fick jag med som gratisprov, det tycker jag är underbart! Vilken annan sida ger bort gratis?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0