Nya produkter hos ELF!

Vad otroligt glad jag blev när jag läste ett mail jag fick från ELF. De ska få in 58 nya produkter och färger i sitt sortiment. Det var många jättefina grejer tyckte jag som jag bara måste ha. Så nu ska jag beställa massa smink :P

Om du anger koden FB50THOUSANDEU så får du dessutom GRATIS FRAKT OCH EXTRA GÅVA!

Det som är så supersuper bra med ELF är att man får så mycket för pengarna. Nästan alla produkter kostar mellan 18-36 kr! De här produkterna ger mig "vill ha"-begär:


Studio Blush - Fuchsia Fusion



Studio Cream Eyeliner - Purple
Jag älskar deras Cream Liners! Bästa jag någonsin provat


Studio Eyebrow Kit - Ash



Mineral Lip Gloss - Wild


Luscious Liquid Lipstick - Perfect Pink



Studio Minty Lip Gloss - Houston



Nail Polish - Deseert Haze


Vad lockar ditt köpbehöv?


Kommentarer
Postat av: M

Du har beställt därifrån och det har funkat bra förstår jag? Jag är oxå sugen på beställa därifrån :)



Hur länge fri-frakt koden?

2010-07-02 @ 22:01:43
URL: http://madds.blogg.se/
Postat av: sannie

Ha en trevlig helg! :)

följ min lilla blogg om du känner fört, höhöh.

RAWO RAWO FIGHT THE POWER!

2010-07-03 @ 02:34:46
URL: http://sannie.blogg.se/
Postat av: M

Hey, nu såg jag att dom hade 60% av om man var med i facebookgruppen... men hur använder man koden så man får rabatten? Vore tacksam för hjälp!

2010-07-06 @ 18:50:12
URL: http://madds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0