Juni favoriter

Jane Iredale Amazing Base
Det har inte varit perfekt väder hela Juni, men solen har varit otroligt stark. Jag känner inte för att lägga så mycket pengar på solkräm för ansiktet, och använder jag billig får jag jättedålig hud. Jag använder mineralfoundation istället! Det innehåller naturligt solskydd, vilket jag tycker är superbra. Huden andas, skyddas och blir snyggare på en gång.
Pris: 349 kr hos donnabeauty.se



LdB Deodorant
Jag fick en deo från DKNY när jag fyllde 20. Den luktar väldigt gott, men fungerar inte alls bra som deo. Mycket besviken, speciellt med tanke på priset. För ett tag sen köpte jag helt enkelt en LdB deo igen. Det finns ingen som fungerar så otroligt bra. Den rosa rekommenderas varmt!
Pris: mellan 19-35 kr. Finns att köpa hos nästan alla mataffärer eller klädaffärer som säljer skönhetsprodukter.



Boots No7 Extreme Length Waterproof Mascara
Den bästa mascaran jag provat när det gäller att hålla kvar böjen på fransarna. Dessutom ger den riktigt bra längd. Inte så svår att tvätta bort som man kan tro heller.
Pris: 129 kr hos eleven.se. Där finns däremot bara den icke-vattenfasta att köpa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0