Dagens

Idag tog jag en paus från jobbet en stund och sminkade mig. Nu ska jag ut med Malte i regnet, buhu.
Ansikte:
- TiKEi Concealer - Mint
- Jane Iredale Circle\Delete 1
- Jane Iredale In Touch Cream Blush - Clarity
- Jane Iredale Amazing Base - Amber
- ELF Studio Warm Bronzer
- TiKEi Finishing Veil - Glow

Ögon:
- MAC Paint Pot - Rubanesque
- TiKEi Ögonskugga - Vintage
- Estée Lauder Eyeshadow - Metallic
- MAC Eyeshadow - Shroom
- Jane Iredale 24 Karat Gold Dust - Silver
- ELF Studio Cream Eyeliner - Coffee
- MUS Eyepencil - Vanilla
- The Body Shop Divide & Multiply Mascara

Läppar:
- Nouba Ginger Gloss - 57


Titta hur mycket Nouba Ginger Gloss glänser!


Kommentarer
Postat av: Anna 26

Hur gör du för att få ögonen att behålla sin naturliga look så bra? Berätta gärna mer ingående hur du går till väga kring ögonen!

2010-07-08 @ 23:23:22
Postat av: Lisa

Självklart ska jag berätta det! Jag kommer förklara mer ingående i nästa Dagens :)

2010-07-09 @ 08:08:03
URL: http://lisacatlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0