Dagens

Ikväll ska jag på liseberg med mina kusiner och Mikael. Förhoppningsvis Peter också, så blir de fyra som åker. Jag åker INGENTING. Så är det.

Jag testade mitt nya smink från TiKei idag, och jag älskade det! Allting. Om du vill prova mineralsmink, eller har provat men vill testa något som inte kostar alls lika mkt som ID och alla dem där: prova TiKei. Jag är helt kär.
Ansikte:
- Jane Iredale Circle\Delete 1
- TiKei Concealer - Mint
- TiKei Foundation - N2
- TiKei Bronzer
- TiKei Rouge - Youth
- TiKei Finishing Veil - Glow

Ögon:
- MAC Paint Pot - Rubanesque
- Coastal Scents Gel Liner - Stellar
- ELF Studio Eyetransformer (den lila)
- MAC Eyeshadow - Shroom
- MUS Eyepencil - Vanilla
- TiKei Ögonskugga - Java (som ögonbrynsskugga)
- TiKei Finishing Veil - Glow
- Boots No7 Extreme Length Mascara

Läppar:
- MAC Lipglass - Perennian High Style








Kommentarer
Postat av: Sverrehermine

Hello, This site is a brilliant idea!

2011-03-14 @ 09:54:27
URL: http://sverrehermine.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0