Twilight Make up

JAG HADE INGEN ANING om att det fanns Twilight smink förrän jag tittade runt lite på asos.com idag. Det är absolut ingen nyhet, det verkar som att det släpptes till New moon filmen. Jag tyckte att det var en otroligt rolig grej helt enkelt, så jag måste få berätta det vidare.

På asos säljs bland annat Gift sets med Team Edward eller Team Jacob. Jag blir faktiskt riktigt sugen på att köpa ett set. De är faktiskt riktigt snyggt sminkade i filmerna tycker jag. Vad tycker du?

Team Edward Gift Set



Innehåller:
- Immortal Shimmer Bronzer
- Mortal Glow in Swoon
- Limited Edition New Moon Venom
- Crown Mascara in Panther
Pris: 333.33kr

Team Jacob Gift Set




Innehåller:
- Immortal Shimmer in Black Magic
- Mortal Glow
- Limited Edition New Moon Venom
- Crown Mascara in Panther
Pris: 333.33kr

En sak som förvirrar mig är att de verkar innehålla samma på bilderna, men om man går in och läser om vad de innehåller så står det olika. Det verkar iaf vara bra grejer!



En annan sak som gjorde mig köpsugen var deras lip balm. Åtminstone om de ger ifrån sig lite färg, för färgerna ser helt underbara ut! Jag fastnade speciellt för den bäriga färgen Rapture.
Pris: 166.66kr


Kommentarer
Postat av: Cyt

Jag visste det! Visst är det härligt?

2010-08-24 @ 18:37:04
URL: http://lennhammer.wordpress.com
Postat av: Fanny

sv: det tycker jag absolut :D

2010-08-24 @ 23:13:12
URL: http://fimas.blogg.se/
Postat av: Fanny

sv: de tycker jag absolut! :D



jasså, vad trevligt. visst är de en enkel men ändå så fin frisyr? jag förstår att du valde mer klassiskt där bak, men mitt ruffs passade bättre in i vardagen och den slarviga loooken ju :)

2010-08-24 @ 23:14:20
URL: http://fimas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0