Sommarrea hos feelunique

Just nu har feelunique en massa sommarrea. Klicka här för att komma till länken. Nedan kommer några av de produkter som jag vill ha från sommarrean.
Schampo
Joico Moisture Recovery Shampoo
Jag har hört en del gott om det här schampot, så varför inte passa på när det är rea?
Pris: 132.34kr delivered!


Produkt för lockar
mop C-System C-Curl Curl Refreshening Spray

Jag fick produkter från C-System när jag var hårmodell för fler år sen,
de luktade så otroligt gott. Så nu är jag lite sugen på någonting därifrån igen
Pris: 140.98kr delivered!


Hårfön
WAHL Funky Zebra Print Limited Edition Hair Dryer

Jag kan absolut inte säga att jag behöver en hårfön,
vi har redan en hemma och jag låter alltid håret självtorka ändå.
Men vem vill inte ha en sån här?!
Pris: 361.10kr delivered!


Till bubbelbadet
L'Occitane Lavender Foaming Bath

Nu börjar det bli lite kallare igen, jag längtar faktiskt lite till
den kalla hösten bara för att det blir så otroligt skönt
att ta sig ett bubbelbad då. Här är ett badskum från L'Occitane
Pris: 215.46kr delivered!


Rouge
theBalm Mama Collection - Hot Mama Shadow & Blush

På bilden ser det ut att vara en vacker naturligt rosa färg, som fungerar året om.
Förpackningen är otroligt söt den också!
Pris: 179.55kr delivered!


Till pojkvännen
American Crew Daily Trio Gift Set


Innehåller Daily Moisturising Schampo, Firm Hold Gel, Classic Fragnance
Pris: 214.80kr delivered!

Kommentarer
Postat av: linnéa

badskum från L'Occitane är ju inte att leka med alltså - helt underbart!

2010-08-24 @ 13:13:31
URL: http://joliechole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0