Dagens

Idag igen är det dan före tentadan. Imorgon är det dags för omtentering i Programmeringsteknik. Den här gånger är jag riktigt laddad, jag ska klarat!
Ansikte:
- Jane Iredale Circle\Delete 1
- Jane Iredale Amazing Base - Warm Silk
- MAC Bronzing Powder - Refined Golden
- Jane Iredale Rouge - Parfait

Ögon:
- Lumene Eyeshadow Base
- TiKei Ögonskugga - Java
- TiKei Ögonskugga - Vintage
- Lumene Natural Code Trio Eyeshadow - Goddess
- ELF Studio Cream Eyeliner - Black
- Lancôme Virtuôse Mascara
- H&M Eyebrow Pencil - Dark Brown
- H&M Eyebrow Fix

Läppar:
- MAC Lip Pencil - Dervish
- FACE Lipstick - Wineberry Veil







Kommentarer
Postat av: ♥ Babypink ♥

Hej

jag ville bara tacka för tipset om en sida du handlar hår produkter på.

Jag såg en kommentar hos nennsan



ha en trevlig helg

2010-08-27 @ 17:24:06
URL: http://jennysmodemix.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0